hoho

Jaha, så var min tredje egyptenresa avklarad. Det var hur mysigt som helst. Låter bilderna tala.



Antar att detta är någon slags tradition i egypten. Man får alltid sådana här towel animals. Och alltid så säger städaren just for you. Jaja juste..


Min och jhs städare ibrahm som jag dampade på sista dagen för att han kom in på vårat rum sju gånger för att berätta hur mycket han ville ha i dricks. Skitirriterande.


Pool bar, väntar på min green orchid


HAHAHA?


En (eller många?) manet brände mig längs båda axlarna på ryggen. Sved som sjuttsingen. Men jag menar, det var värt det eftersom det ger cred!!!!





pussen och kramen

Kommentarer
Postat av: Rappan

tack för uppdate. har väntat!



haha feta streetcred för manetutslagen! Jag tror att Ingrid markerar revir mot buskdjuret, messa inte på vårt hotellområde liksom!

2009-12-30 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0