jag är bäst på rubriker

Jaha här sitter man igen. Försöker skriva hemtenta. Som man har försökt så många gånger den senaste veckan. Men så hamnar man på internätet tilll slut i alla fall. När man har försökt en stund. Och det börjar bli träligt. Då är explorer och firefox en räddare i nöden. (!)


Jag längtar så jag spricker till femtonde. Bara känslan av att få värmas upp ordentligt en gång. Har frusit konstant i tre månader nu. TYP.




Dom här tycker ralleballe är jättefula. Jag tycker att de är hur söta som helst! Män har ju ingen känsla för fina saker alls.............

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Här får du en kommentar: fan va skönt att åka till Egypt. fan för fula men mysiga tofflor (skor?), min smak regerar!!!!!

2009-12-01 @ 20:05:34
Postat av: magdalena

Du är en prutt

2009-12-02 @ 14:20:48
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0