kuuuuuuul

Så välkomnar vi min mor till denna häftiga blogg! Och hon har inte bara hittat hit, nej förra veckan hittade hon youtube! Tipsade mig om att man kunde lyssna på musik på internet. Duktig.


Så håller vi tummarna för att min chef säger ja till en ny anställning av lilla kaffetjejen (Y) (mamma (Y) betyder tummen upp på msn-språk, good to know).

Tyvärr har jag ingen kul bild som kan misstolkas på lager, och inte heller något jag sytt. Vad ska jag då lägga upp för bild? För jag har hört att det är de bloggar med många bilder som är BRA bloggar. Och min är jäkligt bra. Varför skulle annars tio hela personer leta sig in på min blogg var eviga dag. Det kan man fråga sig! Eller inte, eftersom den är grym................................ EEEEEEEEEEHEHEHEHEHHEHEHEHE



Fick bli den här, för att jag tycker om avocado



Kommentarer
Postat av: Ralle

jag visste inte heller att (Y) betydde tumme upp :P men nu gick många ljus upp, tack så mycket! fin blågg

2009-11-10 @ 16:03:38
Postat av: Mor

Tack för välkomnandet. Ja nu känner jag mig riktigt inne....

2009-11-14 @ 15:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0