saker bara


tidsfödriv



har sytt en dress, kjol och skjorta, i samma tyg, superclassy!

(JAG LOVAR PÅ HEDERSORD OCH SAMVETE ATT JAG ALDRIG SKA ANVÄNDA DEM TILLSAMMANS HAHA)



Dock är kjolen för stor i midjan men jag pallar inte sprätta.






Denna är snyggare uppknäppt, är en jacka, i manchester. OLD SCHOOL.


Som har ett "jeans-jacka-look-alike-band" på ryggen. DET var pilligt.

Har stillat mitt sybegär för nån vecka. Mitt nästa projekt är en cocktail-klänning till nyårsgasken! Det kommer bli grymt.


Kommentarer
Postat av: elsa

WOA synd för dig, awesome för mig för det betyder att den kommer att passa mig och min mages nya chocolate napolitanalager perrrrfekt så då kan jag låna den hihi!! och ps. JAG BLIR SÅ IMPONERAD när jag ser allt du syr (och stolt haha) om jag köper tyg och tråd och ger dig i julklapp, syr du något till mig i nyårspresent då?? (A) PUSS

2009-11-05 @ 18:25:09
URL: http://holabonita.blogg.se/
Postat av: magdalena

ÅH FAN det låter bra det hahaha



Of Course My Horse (OCMH)! Men då får du nog vara lite mer specifik om vad du vill ha ;) Och sen är jag inte helt limit-less heller höhö PUSS PUSS PUSS

2009-11-05 @ 20:30:19
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0