baaaaajssshumör (hihi bajshumor)

Jag har lite småpanik eller något i den stilen. Jag, ralle mac balle och gurra mac flurra (spola i toaletten) ska gå sykurs. Den börjar på måndag. Rasmus har hittat ett skitsnyggt skjorttyg och ska sy en skjorta som han har mönster till.
Jag upptäckte nu att det "kofta"-mönstret som jag hade var ett mönster till en jacka. Plus att jag har köpt en lite småfult tyg haha.
Och man måste tvätta tyget innan kursen, vilket gör att jag inte kan köpa tyg på måndag för då hinner det inte torka och jag kan inte köpa idag för det är stängt.

OCH UPPSALA HAR VÄRLDENS SÄMSTA TYGAFFÄRER :@ !

FAN PRUTT ALLTSÅ!


Kommentarer
Postat av: Rammarn

Prutigt alltså .___. !

2009-10-11 @ 17:49:28
Postat av: elsa

ralle mac balle och gurra mac flurra, vad är mitt special name? :D

2009-10-11 @ 22:48:50
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0