idoltjejen

Bara måste berätta för Maja och Elsa, och alla andra som inte såg idolutröstningen igår. FYFAN säger jag bara, så JÄVLA synd om tjejen.


Så här var det, två tjejer kvar - Camilla och Karolina. Vem skulle få den sista kvalplatsen? De stod på scenen och Allt var tyst, Jihde drog ut på det. Till sist säger han vem som har fått flest röster. Det blev Karolina. Men Camilla hör fel, i direktsändning, och tror att han sa Camilla. Hon hoppar och skriker, ingen fattar varför. Hon hoppar upp på Peter Jihde och skriker "tack tack tack!". Då han sedan säger "Jag är ledsen Camilla, jag sa Karolina". Och hon bara stod där, fattade ingenting. Sen gick hon och gömde sig bakom alla deltagare. Hörrni: det är något att youtuba! Så himla synd om henne alltså.

Kommentarer
Postat av: Maja

haha mardrom... stackarn

2009-10-02 @ 19:29:20
URL: http://ciaomaja.blogg.se/
Postat av: RASmös

Vilket antiklimax för henne alltså, optimal lycka - total misslycka. :P

2009-10-02 @ 19:51:20
Postat av: elsa

hahahahahahahhahaha jag såg på youtube, FAN VA PINSAMT !

2009-10-02 @ 21:54:28
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0