klantmaggis

HAHAHA jag gjorde en sån himla rolig grej idag! (tur att jag kan skratta åt det efteråt för det var lite hemskt i stunden)
Well, fikarast på jobbet, jag mamma kjell och mattias, jag dricker choklad. Så långt gick det bra.




så här ser det ut, det gråa är soffor, gula bord, bruna stolar och det gröna en växt...


Jag sitter i soffan vid mittenbordet, ska gå och lämna min kopp. MEN vad jag inte tänka på när jag skulle resa mig upp var att det inte var soffa hela vägen. Tänkte inte på att det var mellanrum mellan dem. Så jag hoppar med baken åt sidan, och duns så låg jag på golvet. Och det hade ju inte varit någon fara.. Men nu hade jag chokladkoppen i handen, halvfull. Jag vände mig om, och såg att hela väggen bakom mig (inkluderar en tygtavla) och två av sofforna var helt brunprickiga av choklad. Helt stört hur det kunde skvätta!
Kan väl erkänna att jag inte heller var helt ren efter detta. Så det blev till att skrubba!

Kommentarer
Postat av: elsa

HAHAHA KLANT ! och tygtavla och allt haha, stackare!

2009-10-07 @ 23:04:12
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0