300909

Apelsin är underskattad dagen-efter-mat. Sög i mig saften från en hel apelsin det första jag gjorde imorse, nu känns det fresh i munnen.


Lyssnar på Simon Norrsveden (ja) för han är så himla gullig.


Värd kväll igår, jag fick min efterlängtade nachotallrik tillslut. Och GUD så underbart det var.


Tyst minut för Annas cykel som förmodlingen har tagit livet av sig genom att hoppa i fyrisån.


Sådärja, ett axplock av mina tankar som ni själva får sortera och ta till er!



ikväll blire greys anatomy med pottan

Kommentarer
Postat av: Rasmers

Oj stackars annas cykel :( , pusspuss

2009-09-30 @ 10:29:01
Postat av: elsa

ah pobre :( jag höll en tyst minut! besos

2009-09-30 @ 15:22:50
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0