DAGENS NAJS

God kväll

Alltså, en del människor är så jävla charmiga, dom bara ler, och så ler varenda jävla männska runt dem, helt sjukt.

Well, tänkte berätta om dagens flyyyyyt!
Var på stan ju, och fixade kurslitteratur. Har hört av andra att en bok kostar typ 300 spänn, så det kändes lite motigt det där att jag skulle köpa tre böcker. Men idag fixade jag en på biblioteket, en annan köar jag för på biblioteket och den tredje köpte jag för 72 spänn :D:D:D




(har btw besöksrekord igen, men det behöver jag kanske inte uppdatera er om varje kväll, eftersom jag kommer ha ett stadigt stigande sådant)

Kommentarer
Postat av: LottaDaOne

hahhaha jag älskar din blogg, mer updates please!!! mer mer mer mer mer osv osv ;) lööööööööööv

2009-09-09 @ 23:25:18
URL: http://goodforyourhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0