280909

WÖÖÖUUW shit vad ni diggar mig! Alla mina tips verkar göra era liv till värsta heaven, jag är er release, er gud. Får så himla många fina kommentarer och idolbilder men jag raderar allt för än så länge har jag inte riktigt vant mig vid all "make-magzorb-a-saint"-snack. Känns nästan lite pinigt.

Well,
Dagens hösttecken såklart

Sotarn var hemma hos mig! Han besiktigade vår kakelugn, så nu kan vi elda och ha oss. Sådär precis lagom till att det börjar bli svinigt kallt.


Nu håller jag på att göra en spellista till min mammas femtioårsfest. Döskoj. Ska vara blandat min och rasmus musiksmak och låtar som var populära när hon var ung.



kanske lite pigeon detectives


kanske lite hives


mmmm mycket möjligt....

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0