HH

God morgon!
Igår var jag, Rasmus, Elsa och Gustaf i Stockholm och såg HÅKAN HELLSTRÖM, barndomsidol of mine. Det var hur mysigt som helst, och sorgligt och fint som vanligt på Håkan-konserter.
Innan konserten gick vi runt på stan, ralle köpte världens coolaste kavaj! Och så träffade vi min mormor som bjöd på lunch. Blev ceasarsallad för min del mmmmmmums.
Idag blir det antagligen Velvet på v-dala, men jag är öppen för förslag!!
Nu är Maja i Italien, på tisdag åker Elsa till Spanien. Hur ska det här gå!!?????
Kommer sakna er


Jag köpte en kofta från beyond retro


min bebis




haha längesen

That´s it, hörs senare, pusssss

Kommentarer
Postat av: Ramsu

fina bilder och fin blogg, det är skönt med uppdateringar och sånt nu också, fick vänta en stund men det var det värt. Fin Blogg (5/5 toasts)

2009-09-05 @ 12:42:44
Postat av: elpgögen

jag kommer sakna dig meed !

2009-09-05 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0