hihi

Eftersom min nya katergori Hösttecken blev en så himla hit så kör vi på med den!!

Idag... *trumvirvel* .... har det varit varmt! Nu kanske ni säger men ååååh det är ju inte höstigt över huvud taget. Men tji fick ni! Se det är det minsann. Eftersom man har så varma kläder, och solen lyser på de varma kläderna, och kläderna absorberar värmen blabla. (Eller rättare sagt var det bara varmt när solen lyste. Så fort den gick i moln så frös jag arslet av mig) HÖST? JAAAAA!


Jag har jobbat häcken av mig idag. Var ute på fältstudier med min kollega Mattias. Vi mätte djupet i brunnar med mera. Och så gick vi. Och så pratade vi nationsliv. Och pubrundor. Och "stora" pubrundan. Mattias är världsvan han!


Nu: krogen med rasmus och gustaf och oscar och johan och ...?

PUSS I LOVE YOU SO MUCH





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0