Japp då var hösten här

Hej! Jag har saknat er mega mycket ocksååå!! Har inte haft så mycket tid nu sen jag fick jobb (alltså förlåt så himla himla mycket!)

Skämt åsido, har börjat med en ny kategori, superchic. Den kallas hösttecken. Så nu tänker jag uppdatera (för framförallt Maja och Elsa som inte får uppleva hösten) lite om vad som händer mig om dagarna som är riktigt HÖSTIGT.

Dagens HÖSTTECKEN

Jag smorde in (impregnerade?) mina läderstövlar! Dom har inte använts på mer än ett halvår men nu börjar det bli dags igen. TJOHO.

Dessutom köpte jag idag ett par till stövlar, i mocka, som går upp till knäna, jag blev kär, ååååh så ångest, jag har inte råd egentligen. BLABLA whatever, så ligger det till i alla fall!




puss

Kommentarer
Postat av: elsa

thanks for the update chici, själv såg jag ett par underbara mockastövlar idag, svarta med klack, och jag provade och dom var som born to be with min vinterkappa. jag skojar inte, BORN TO BE WITH, ödet du vet! Måste bara ha dom!

2009-09-17 @ 23:39:49
URL: http://holabonita.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Äntligen en härlig mega-update, jag har väntat tålmodigt! Och det är sant att hösten är här nu :)

2009-09-18 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0