shit happens...

... but not to me!!


Alltså seriöst nu, att läsa bloggar gör en fan dum i huvudet. Jag tror att man förlorar lite smarta hjärnceller varenda gång man klickar sig in på kissies, kenzas, blondinbellas etc. Det enda dom tänker på (verkar det som) är sitt hår, smink och dyra kläder. Inte konstigt att man blir knäpp på dem! De låtsas ha värsta lyxiga och häftiga livet, men i sanningens namn så sitter de ju vid datorn minst tio gånger om dagen. Uppdaterar, läser kommentarer, fixar designen, läser andra bloggar LÄR JU TA ETT TAG. Klart att världen är på väg att gå under... Det är bloggar som min som gör livet värt att leva.


GRR JAG HATAR BLOGGAR sjukt ointressant och så läser man ändå, sjukt äckligt irriterande


Något annat äckligt är ju hur mycket pengar de får för att ljuga och hänga ut sina liv på internet. De handlar kläder för tiotusen i månaden, fan jag då???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



pizza

Kommentarer
Postat av: Apanralle

ja det är sant att din blogg är skön, kände mig trött på livet och efter jag läst lite här och kollat runt lite kändes det mycket bättre, väntar liksom på nästa uppdate hela tiden. bloggar är bäääääääääst, men mkt tid framfrör datorn lika med pest. uppdate update'!

2009-09-27 @ 16:59:28
Postat av: Lotta and magda

HAHAHAH, good point there honey! :D Varför får inte du massa cash att handla kläder för flera tusen i månaden? hmmm..dagens fråga uppenbarligen! Jag diggar i alla fall din blogg PUSSSSS

2009-09-27 @ 17:22:14
Postat av: Lotta

Oooops hade glömt att ta bort ditt namn från rubriksaken, nu är det klart :D

2009-09-27 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0