the day after yesterday

Hej.............................................................
Jag är seg............................
Vi hade kul igår i alla fall, bye bye bicycle som var kvällens liveband var bättre än förväntat. Sångaren var full och gullig, Sofia köpte en skiva hahahaha, vi skakade rumpa till the hives, vi försökte snacka engelska (blir plötsligt jättejättesvårt med alkohol i blodet) med mera. Nu är jag trött.


gammal bild på mig och elsa


howlin pelle, ja det är jag som tagit bilden, ja jag tog honom på axeln och sa "nu har jag tagit på dig" haha, han ba "okej"

pusshej


Kommentarer
Postat av: maja

han är föööööööör snygg

2009-09-06 @ 13:10:58
URL: http://ciaomaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0