The last goodbye

Gud jag är så himla bra på rubriker, kan bli känd bara på grund av dem!

Igår var det dags att säga hejdå till Elsa, var först hos henne medan hon packade lite, och sedan sågs vi på kvällen och spelade rappakalja med våra pojkisar. Och vem vann om inte jag - total jävla utklassning (okej överdrift men whatever). Lite sorgligt att hon ska vara borta i tio månader, men vi kommer ju ses i jul förhoppningsvis. Så vi överlever... eller?






Men the last goodbye tog jag för en halvtimme sedan då jag lämnade tillbaka kläder jag lånat av henne, vilka var superfina, men kände att hon kanske ville ha med dem på resan. Dessa var det:



Knallröd adidaströja, knallblåa mjukisar och knallrosa sneakers (skorna är mina - och dom är faktiskt snygga)
Förövrigt jävligt snygg bild på mig också haha

hejdå pussis


Kommentarer
Postat av: elsa

mina favvokläder, verkligen, tur att att du lämnade tillbaka dom inann jag åkte! ;O Klart vi överlever, vi är ju trots allt MAGZORB OCH ELPGÖGEN!



PUSS

2009-09-09 @ 15:38:32
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0