flisa i fingret

Igår skar jag mig. Helt okej djupt så att det blödde rätt lagom mycket. Problemet är att jag typ har fobi för plåster. Skar mig runt klockan fyra, och använde sedan under resten av dagen cirka sex olika plåster. Tycker nämligen att de är så äckliga att jag vill byta hela tiden. Dessutom blödde det igenom hela tiden trots att jag hade dubbla i början haha. Idag, nu, är jag inne på mitt andra plåster. Och nu blöder det inte längre..

Jag tycker att det är aaaaaaaapäckligt med använda plåster ni vet som man kan hitta ibland. Eller som Rasmus som sitter och viftar med dem vid köksbordet. Som om han var cool för att han skadat sig. Hej men nej det är inte coolt med plåster liksom!



eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheehehehh

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig helt enkelt. A propos hela du och dina blogginlägg.

2010-04-21 @ 06:56:58
Postat av: pappa

Va sjukt med plåsterna? och ralle är ju alltid cool, fattar inte varför han ska hålla på och skylta om det... vid matbordet?!

(btw, helo kitty är ju jävligt populärt på mollys...)

seeya

2010-04-21 @ 08:16:51
Postat av: magz

Ralle alltid cool?

2010-04-21 @ 18:47:48
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: Ralle

stop harazing me magzorb!

2010-04-22 @ 19:10:33
Postat av: m

ledsen gubben du är fin och cool

2010-04-23 @ 12:56:53
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0