Mina rubriker känns alltid så fel?

Okej jag ska inte bli djup och depressionsinsmord för det är jag inte bra på. Jag är ju easy peasy-tjejen.

Jag är sjukt nöjd med allt och alla jag har omkring mig. Det jag inte gillar kan jag i alla fall lära mig något av. Trots att jag tror på något slags liv efter döden tänker jag göra det här livet till något så bra som möjligt. För livet är jävligt gött!! Och det vet jag att ditt liv också är, det gäller nog bara att inse det.


jag och lillebror när storebror gifte sig

Kommentarer
Postat av: Ralle

Vilken underbar bild och vilken grym header du fixat, courtesy of Gustaf antar jag :) !

2010-04-04 @ 10:59:57
Postat av: Magdalena

Underbar bil också höh? Visst är den? Rocknroll!

2010-04-05 @ 17:28:24
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: Ralle

just got to löve RockenRoll

2010-04-05 @ 18:04:03
Postat av: elsa

haha läckra skor!! :D

2010-04-07 @ 16:57:03
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0