till fjällz

Hej!

Jag är i fjällen, just nu har jag inte så mycket att göra..

Idag har jag, bror och far åkt utför medan mor valde att bestiga fjällen på längdskidor. Jag velade aslänge mellan att åka skidor och bräda. Kände tillslut att bräda var lite häftigare eftersom jag typ växt upp på skidor så kan jag det rätt bra. På snowboard är jag fortfarande lite pirrig hela tiden. Vilket är spännande!

När vi kom tillbaka till stugan med skavsår och svettiga nackar la vi oss på liggunderlag i en snödriva utanför stugan och drack kaffe. Det måste ha varit typ 15-20 grader i solen! Så där låg jag med underställ och solglasögon tills det började blåsa lite. Då tog jag en varmdusch mmmmmmmm.

Känner nu att det pirrar lite i ansiktet, betyder nog att jag har blivit lite bruuuuun <3




lite av stugan och lite mer av mig och jh

Kommentarer
Postat av: Rappan

NAJS ju! :)

2010-04-05 @ 18:02:59
Postat av: bosse

men, soft! du ser ju redan brunare ut;D

2010-04-07 @ 01:04:48
URL: http://blackmonday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0