visste du...?



att jag har
världens randigaste kavaj på mig

att min senaste kyss var idag och sticksig, men bra och värd stickset

att jag lyssnar mycket på min lillebrors visslingar och sång från rummet intill

att jag funderar på att dricka en flaska rödvin ikväll i kompani med lotta

att jag pratar bara när jag känner för det

att jag inte gillar blodådror i kyckling

att min första riktiga kyss var utomhus och jag blev jätteäcklad av den

att jag avskyr när folk snackar negativt

att kärlek är något som jag måste bli bättre på att ta vara på

att jag gillar KEBAB

att jag alltid kommer att få tycka att alla är dumma i huvudet förutom jag men ändå älska er

att jag är förälskad i sa jag kebab?

att sist jag grät var jag ledsen

att min mobiltelefon är röd och troligtvis jordens snyggaste

att när jag vaknar på morgonen håller solen precis på att gå upp och jag längtar till fjärde juni för då är jag friiii

att jag just nu tänker på vad jag ska skriva här

att i morgon kommer jag göra något rätt coolt

att jag hoppas att ni vet att livet är en fest?

att jag verkligen vill äta kebab

Kommentarer
Postat av: Ralle

Kebab är så jädra nice! ska tatuera en fet kebabrulle på magen för att komma ihåg att det alltid borde finnas en kababrulle inuti den!

2010-04-25 @ 12:47:33
Postat av: Magdalena

Ja men eller hur! Det borde ju varenda männska ha! Ba SÅ grymt!!!!!!!!!

2010-04-26 @ 15:33:55
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0