internat

Har precis kommit hem från lantmätarnas internatdagar. Vi sov i en stor scoutgård ute i skogen i två nätter. Första kvällen fick vi träffa några utexaminerade lantmätare, de berättade om deras jobb nu m.m. Och det verkade ju soft. Dagen efter gick vi runt i skogen till olika stationer och träffade några av våra lärare som berättade lite om någonting eller testade oss i någonting. På kvällen var det sittning, spex och sen fest så det knakade i fönstrenas foglim. Lite trött idag.


alltså gud vilken snygg bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

yees !!

2010-08-27 @ 18:12:14
Postat av: Kejsaren

Kul att bloggen är igång igen! ni verkar ju ha de skit nice ju:) själv har jag fixat en stenig iphone 4 så jag smälter in här på Östermalm;)

Ägnar en liten tanke på er varje dag, så fort jag får en stund ledig så kommer jag!

2010-08-30 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0