magzorb är tillbaka

Ska försöka dra igång läsarstormen här igen! Besökarantalet har dalat i och med noll uppdatering. Rasmus har lyft mig i nackskinnet och skrikit åt mig att jag är dålig på att blogga. Tar det hårt och formulerar nu ett hej-igen-inlägg. Nu jobbar jag på Alnäs. Vickan och jag har det jättebra med våra femton fnissande sjuåringar. Ett Alnäs-fenomen som dock inte är lika uppskattat är när det på morgonen är helt okej väder och sedan tio minuter innan vi börjar och fram till tio minuter efter att vi slutat så ösregnar det. Bangar hårt på väderguden. På torsdag är det kräftskiva och nästnästa helg flyttar Magzorb och Ralzorb till Lund. Synd att vi inte kan komma överens om vilka IKEAtallrikar som är snyggast. Annars hade vi kunnat bo tillsammans. Eller juste det ska vi ju göra. Tur att det är jag som bestämmer. Det bli blåa tallrikar.


I Ljubljana favoritstaden ÅK DIT

Kommentarer
Postat av: Yours

Jag har undrat vart du tagit vägen.Skönt att allt är som bara vanligt igen. I cybervärlden är det ju inte långt till Lund.

2010-08-10 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0