hej du

Hörrni nu ska ni få veta en sak, en grej, a thing, en värsting. Mitt jobb är helt okej, jag fixar tiderna, får bra betalt och får snacka/spionera med/på en hel del sköna människor. MEN (där kom den tänkte ni) dagarna blir så himla himla långa. Jag är liksom hemma till tio-tiden varje dag. Och då har jag gjort allt som jag var tvungen att göra den dagen. SO PLEASE TELL ME WHAT I SHOULD DO FROM TEN TO TEN EVERY DAY?!


(fan ta elsa hon fick mig just att bli megamegasupersockersötfettsugen)



Ah shit att få åka till något varmt och skönt land nu! Vad kan detta vara mamma? Brasilien? Jag vill i alla fall mosa ner mina fötter i den där sanden. Nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå brasse? det är ju hemma hos dig på bakgården där vid sandstranden ???

2010-02-22 @ 19:28:15
Postat av: Pappa

Vilken Brasseakrobat!

2010-03-07 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0