ponny

Hej

Jag fick ett fint samtal för någon timme sen. Det var Ingela från Ekeby Städ som ringde och frågade om jag ville ha mer jobb. EH JA TACK. Förhoppningsvis cirka tio timmar mer i veckan i lite mer än en månad.

Magzorb says;



Jag har inte haft så mycket för mig idag. Först chillade jag, sen chillade jag, sen chillade jag och sen chillade jag lite mer. Har tryckt i mig sex vitlöksklyftor (haha stackars gustaf som måste hänga med mig ikväll), för jag har dragit på mig (nej fan rasmus har dragit på mig) halsont och sådant päckel. Det blir i alla fall någon öl eller två på v-dala ikväll. Men eftersom jag ska städa i 6h imorgon (haha who's rockin') så drar jag nog hem innan det börjar ljusna. C U BITCHES

Kommentarer
Postat av: ralle

u r rockin some shit!

2010-02-18 @ 01:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0