russinfascination

(obs obs obs detta är inte det inlägget som kommer bli dödsbra, har inte kommit på något sådant än, har suttit still på min insmorda stjärt i säkert fyra timmar för att komma på något bra. Men ingenting händer i mitt huvud)

Well well. Jag har kommit till en slutsats. Russinfascination går i släkten. Hemma hos hos räcker ett russinpaket a la stor modell i fyra-fem-en vecka dagar. Hemma hos andra familjer står ett och samma russinpaket kvar i många år. För man måste ju ha russin hemma trots att ingen äter? Hemma hos min man är russinen ganska hårda, det blir ju som en ond cirkel. Klart fan att ingen vill ha russin i den familjen om de är alldeles torra! Tänk vad de missar va. Tyvärr så finns det konsekvenser av överdriven russinkonsumtion. Men det ska vi inte gå in närmre på. Bara så att du tänker på det om du är en oerfaren russinätare som planerar en framtida russinrush in i munnen.


Kommentarer
Postat av: rasmus

Tur att detta inlägg finns, jag höll just på att planera en framtida invasion för russinen i min familjs russinburk. En invasion som skulle riktas mot min förnäma munhåla. Nu fick jag lära mig att ett sådant projekt kan få oanade (kanske också otrevliga?) konsekvenser! Tack "Magzorb funderar"!

2010-02-26 @ 00:35:24
Postat av: magdalena

Det gör mig glad att du har lärt dig något nytt! (Fast ärligt talat tror jag att du om någon är väl medveten om vad det är för konsekvenser som väntar)

2010-02-26 @ 12:38:44
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: rasmus

hahaha true story, jag vet alltför väl.. !!!

2010-02-26 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0