sjunde

Hej! Har haft en görsoft dag. Jag ralle och gurra har ätit. Mycket. Vi gillar grillchips. Och så har vi kollat på mtv, skoja inte att det är beroendeframkallande att kolla på tjocka "losers" som vill bli prom queen och rapartister haha. Nu har de lämnat mig ensam här hemma och jag vet inte vad jag ska hitta på :( Hade tänkt kolla på solsidan på tv4play men de avsnitten finns tydligen bara kvar en vecka GAH.

Igår var vi på v-dala. Det var party hehehehehehehhehhehehehheehhehhehehehehe.


mah görls än båjs (fan vad jag ser otaggad ut?)

Och nurå? Vem vet? Imorn blire städ sju och tretti YEY.

Kommentarer
Postat av: elsa

skype med elsa iiiih

2010-02-07 @ 21:30:07
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0