skinksmörj

Haha detta är för mycket för mig! Shoppade lite på weekday idag med min man. Det blev två brallor och en klänning. ALLT FÖR ÅTTIOEN KRONOR. HAHA. Ett par svarta manchesterbyxor (jag har redan sådana men dessa var mkt snyggare - lägre i midjan och längre i benen), ett par byxor som var lite som sammet fast hårt (lät fult men det är det inte!) och så en randig stort och pösig klänning som jag ska sy om lite (:

Det roliga är att detta shoppande kostade ungefär lika mycket som allt kaffe och fika jag köpte under dagen. Höhö.

Nej, hejdå, nu ska jag gå och smörja in skinkorna!


öl i sommarnatten, romantiskt

Kommentarer
Postat av: elsa

ja det gör vi om puss pårej skype på söndag!

2010-02-25 @ 18:59:12
URL: http://holabonita.blogg.se/
Postat av: Gb

smörja in skinkorna....låter nice

2010-02-26 @ 09:29:44
Postat av: magdalena

haha vare också!

2010-02-26 @ 12:40:01
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0