syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ffs

Håller på att sy en kavaj, det har jag aldrig gjort förut. Så jag är lite nervös. Den kommer bli svart o glittrig. Jag struntar i foder. Det blir för dyrt. Och ovärt. Kavajen kommer kosta mig cirka trettio kronor. Värt. Den kommer vara rätt pösig. Och rak. Figursytt är toktrist. Eller? Jag har ingen vlieseline hemma. Det betyder att jag inte har börjat sy än. Men bitarna är utklippta. Det är inte en kavaj än. När den är klar får ni se. Fast jag vet att ni inte är intresserade. Men om jag visar den har jag något att blogga om. Och att jag uppdaterar gillar ni. Trots att ni inte tycker att det jag uppdaterar om är coolt. Tomma uppdateringar är bättre än inga alls?

Kommentarer
Postat av: RassleDassle

mycket bättre än inget alls, annars får jag aldrig veta veta nåt :(:(:(:(:( <3

2010-02-03 @ 20:21:25
Postat av: elsa

Va jag är jätteintresserad ! (=jätte Imponerad) fortsätt!!

2010-02-04 @ 09:34:29
URL: http://holabonita.blogg.se/
Postat av: elsa

kan vi skypea snart förresten? lördag? söndag? SAKNAR DIG

2010-02-04 @ 09:35:21
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0