back packer

Har precis gjort en lista över städerna i Europa som jag jättegärna skulle åka till (hint hint Rasmus).

Det slutade med:

Belgrad i Jugoslavien



Budapest i Ungern



Bukarest i Rumänien



Lissabon i Portugal



Monaco



Sofia i Bulgarien




Och detta är då städer som jag kan tänka mig att bo i ett tag. Eller inte kan tänka mig... städer jag gärna skulle bo i någon månad eller två eller tre! Som ni märker kör jag inte direkt hårt på stora "kända" städer som Paris och så. Tror jag skulle känna mig mer hemma i någon av dessa.


Oj nu har jag tänkt så mycket på detta att jag nästan tror att resan är bokad. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Maja

Ni får dra på tågluff då! Man vill ju se allt liksom. Men Rom är the shit just nu har jag hört :D

2010-01-12 @ 01:03:03
URL: http://ciaomaja.blogg.se/
Postat av: magdalena

Ja jag har faktiskt precis suttit och kikat på priser och så för en tågluff. Jag är astaggad måste bara få Rasmus över på samma spår!

2010-01-12 @ 13:43:08
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0