maniac

Jag måste erkänna att jag är lite frustrerad (inte bara för att jag har råkat trycka på vuxenbiljettsknappen flera gånger på bussen fastän jag numer räknas som barn gah).

Jag är frustrerad för att den är en sak jag inte förstår. För tänk efter, är det nån sak i vårt moderna samhälle som är sjukt onödig så är det väl ändå eject-knappen på fjärrkontrollen. Jag menar visst det kan vara jätteskönt att inte behöva resa sig ur soffan, man VAD FAN man måste ju ändå kräla fram till dvdn och plocka ut/i skivan. Så varför finns eject-knappen på fjärrkontrollen???!!




längst upp till vänster ser ni den jäveln...

Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha vilket jävla slöseri med knappplats på fjärrkontrollen!

2010-01-15 @ 12:58:21
Postat av: elsa

jag vet varför!!!! :D Det är för att om man vill ta en paus i dvdtittandet (t.ex. om man kollar på en serie eller så) för att titta på vanlig tv en stund och sen kan man inte starta dvdfilmen igen om man inte trycker ut skivan och in den och då är det asjobbigt om man måste gå fram till dvdn hela tiden. Då är det hur bra som helst att ejectknappen finns! Jag använder den hela tiden för vår dvd är lite krånglig ibland och man måste hålla på ta ut och in skivan hela tiden för att den ska starta. Smart huh? Om du hade min dvd skulle du förstå!

PUSSSS

2010-01-16 @ 15:41:52
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0