hej

Gahhh Alnäs är bäst ingen protest. Där har man alltid kul.

Jag kämpade mig upp tidigt imorse för att hinna cykla ut till Sunnersta till nio. När jag kommer dit får jag veta att jag skulle vara bussjour. Så jag och Calle räsade ikapp bussen och hann ifatt den fem minuters cykelväg från mig. JAG KUNDE HA SOVIT EN HALVTIMME TILL OCH BARA BEHÖVT CYKLA TILL ICA MAXI NU SKA JAG VARA OLYCKLIG I EN VECKA.

Det här får jag inte säga men det är så kul att jag inte kan släppa det. Robert är med på en "läsarbild" på blondaa:s blogg!!!!

Kommentarer
Postat av: Myran

Haha, kul! Det är min lillsyrra med glasögon i mitten =D

2010-06-28 @ 00:51:28
URL: http://enmyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0