hej

Min lillebror gör pasta och köttbullar till mig!! Jag är så himla hungrig alltså.

Ska berätta om en spännande grej nu. Idag så började jag klockan 6. Städade till typ halv nio på ett ställe. När jag därefter satt på en parkbänk och chillade ett tag var jag jättehungrig och jättekissnödig. Klockan nio gick jag till ett annat städställe. Tänkte att jag skulle slå en drill där. Men det bara försvann. Så fort jag började städa var jag varken hungrig eller kissig längre! Så jag har ännu inte ätit (13.00) och kissa gjorde jag inte förrän typ klockan tolv. Och då var det inte så att jag höll på att sprängas. Farligt i alla fall eller huuuuuuuuur? För jag var säkert jättekissig egentligen. Jaja, hungrig är jag nu i alla fall, hejsvejj.


hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0