tradera är nya drogen

HEj komPPPizar

Jag har blivit medlem på tradera. Whyyyyyyyyyyyyyyyy????!!! Åh jag ångrar mig. Nu är jag beroende och sitter och kollar efter nya grejer dagarna i ända. Jag har vunnit en ring från Pilgrim. 36 kronor kostade den. Det tyckte jag att det var värt.



Sitter och skrattar åt folk som är lite pucko också. Det finns en annan ring från Pilgrim som är på sina slutminuter. Den ligger just nu på 320 kronor!!?? Och visst om du vill ha ringen jättemkt men den finns ju på Pilgrims outlet shop. För hundra spänn. HAHAHAHAHAH.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Noooooo! Jag skulle ha varnat dig. jag är beroende själv. vet hur det är ! :S

2010-06-13 @ 16:24:15
Postat av: r.t

det var jag som skrev första..

2010-06-13 @ 16:25:05
URL: http://blackmonday.blogg.se/
Postat av: pz

Lycka till med din kopia..... Säljaren nedstängd pga fejkvaror...

2010-07-16 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0