försöker starta bloggbråk

Om det är någon människa på denna planet som är riktigt rolig så är det Kissie. Tänk er va, hon snackar om alla fester hon går på, alla resor, alla killar, alla pengar och alla kompisar. Undrar hur hon har tid att uppdatera sin blogg 8-10 gånger per dag? Jo allt är löööööööööööögn. Och jag skrattar jag. Haha. Hon vill att vi ska tro att hon lever ett superglammigt liv. Men nä, datorn i knäet hela dagen är inte cool!


(och varsågod Kissie här fick du mina tio läsare också! FOR FREE)


Kommentarer
Postat av: ralle

jag går aldrig till kissies blogg!! neveeeeerrrr, den här bloggen har mycket roligare kategorier.

2010-03-15 @ 18:06:50
Postat av: elsa

inte jag heller!! Ja verkligen bra sagt rasmus, GO MAGDAA

2010-03-16 @ 09:21:29
URL: http://holabonita.blogg.se/
Postat av: Magdalena

åh fiina vänner!

2010-03-16 @ 13:56:55
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0