mina allergier

Jag har inga matallergier. Men vissa andra. Som till exempel:

  • Onödiga lögner (om man ljuger av någon viktig anledning kan jag ha överseende)
  • Uttrycket: "Håller ni inte med mig?" som många bloggare och andra töntar envisas med
  • Människor som pratar bara för att prata, och gör det hela tiden
  • Fnasiga händer och läppar
  • Punsch är ju riktigt äckligt
  • Negativt snack. Klart det är okej ibland, men om minussidorna alltid är de som ska framhävas then i'm outta here
  • Faktiskt så är jag allergisk mot Eucerin (hudsalva från apoteket), och maneter uppenbarligen..
  • Personer på kontoren jag städar på som tycker att jag är sämst i världen och inte hälsar på mig bara för att det är jag som torkar deras bajs och pubishår från toalettstolarna
  • Jag hatar att ha en snorkuse i näsan och inte ha möjlighet att snyta ut den
  • Svett. Jag gillar inte att vara svettig själv (det är mycket därför som simning är min "favoritträning") och jag gillar inte när andra luktar svett



Kommentarer
Postat av: Bosse

haha, du är rolig du;P

2010-03-17 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0