trettionde

Jag längtar till imorgon för då ska jag sticka in mitt krulliga huvud på Ohlssons och shoppa en massa tyger (förhoppningsvis, om det finns några snygga). Fabrics fabrics visa er! Öh? Ibland får jag virr när jag skriver inlägg och skriver sådant jag tänker. Kan tänka mig att det är svårt att hänga med ibland!

Snart är det påsk och jag har idag försökt preppa min mage lite inför allt godisätande. Har bland annat ätit en påse godis..

Hoppas att jag inte måste säga upp mig imorgon! Ska jobba för tjänstledighet under sommaren. Nej nu ska jag äta sylt, mjölk och corn flakes. Det måste ju vara ett av världens miljontals underverk?


PUUUUUUSSSS


det här visste ni inte om mig va?!

Kommentarer
Postat av: R.T Lucifer

haha spårat inlägg du, skriver det du tänker;)



Skön bild! Drog den med sig gummibåten när den traska iväg?



Hur går det med headern? fattade du beskrivningen?

syns bloggkollega;)

2010-03-31 @ 23:03:28
Postat av: R.T Lucifer

Skön bild, var det även en atraktion att få åka med gummibåten som den sitter fast i när den simma ut i havet?



Soft att skriva det man tänker. S-P-Å-R-A-T...



Gick det bra med headern?? fattade du beskrivningen jag gjorde?



Syns bloggarkollega;)

2010-03-31 @ 23:07:24
URL: http://blackmonday.blogg.se/
Postat av: R.T Lucifer

fattar inte. min första kommentar förvann för att sidan hängde sig. nu är den där.. vad dumt det ser ut nu :/

2010-03-31 @ 23:08:23
URL: http://blackmonday.blogg.se/
Postat av: ralle

haha gustaf är skön :) fan jag saknar att jobba på samma ställe som du redan buhääää :(



fin blågg MagZorb!

2010-04-01 @ 08:42:12
Postat av: Magdalena

Haha gustaf skrev två likadana kommentarer! TÖNT.



Alltså den satt typ inte ens fast i båten. Men kamelskötaren skulle fixa en grej och sprang iväg.



Ska precis försöka fixa header, du kommer väl märka om det fungerar!

2010-04-01 @ 13:10:10
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: R.T Lucifer

det var en retorisk fråga ang. headern...

2010-04-01 @ 16:06:25
URL: http://blackmonday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0