elfte

TJHAAAAAAAAA

idag har jag inget coolt att berätta tyvärr. Så jag får väl berätta om min dag istället trots att jag tycker att sådant är rätt trist att läsa och skriva om.

Gick upp klockan 6 och städade lite på slottet och ett annat företag i stan. När jag kom hem satt Rasmus snällt här och väntade på mig. Vi satte oss i solen med glass och kaffe och hade lite högläsning ur boken Vindens Skugga. Sen lagade vi mat och nu drog han precis till jobbet. Nu tänkte jag datorisera lite och sen försöka komma på något att sy till den famösa syjuntan som jag, rasmus och gustaf ska ha på söndag (eller bestämde vi det?). Ikväll blir det Orvars för att fira att mina små älsklingar har gått vidare till nästa arkitektprov.
GRATTIS :DDDDDDDDDDDDDDD


Kommentarer
Postat av: G

Men det är ju klart att syjuntan är bestämmd! OCh åter igen tack för gratulationerna :D:D:D

2010-05-12 @ 08:24:53
URL: http://blackmonday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0