fjortonde (lön idag yeyeyeyeyeyeyeee)

Nu är det kirrelikirrat, mitt tyg till syjuntan. Det blir en vit/mörkblå randig långklänning. Med ganska breda ränder. Fick tyget för en förtilapp! (hihi lycka) Måste köpa resårtråd också, till smocken över tuttarna, men de hade ingen vit.


Det är ju roligt att jag tycker att det känns helt okej att betala femtio spänn för en påse godis men inte för en b.u.s. Säkert för att det är så himla tråkigt att köpa krämer (även om jag älskar dem!). Och jag vill bli brun!


Simmade idag. Mitt brännsår på knäet (som jag fick när jag åkte rutschbana på fyrishov) löstes typ upp och blev helt slemmigt. NASTY.

Hejdå!


Vila i frid Emma

Kommentarer
Postat av: gurra

Men soft att du hitta billigt tyg ju! Synd med resoren, det får bli pösigt vid brösten;)

Fan jobbigt med begravningen:( Fint att ni gick dit. Vi ses i morgon.



(Hej rasmus! ifall du läser detta när du skriver en kommentar)...

2010-05-15 @ 10:15:08
URL: http://blackmonday.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hihi ja vi får seeeeeeeeeee about that, ska nog försöka fixa resår i veckan! Har du nåt tyg då??!!!!!

Rasmus var på begravningen men jag jobbade när de åkte.. men det verkade som om det var fint.



(Hej Rasmus om du läser detta också!)

2010-05-15 @ 16:42:51
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: Ralle

haha hejhej!



vill inte skriva mer, bara skina in the glow of den uppmärksamhet ni ger mig.

2010-05-16 @ 02:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0