garrrrhhhhg

åååååååååååååååh vad sur jag blir!!! Hade taggat jättemycket för att börjat sy på min smock till långklänningen. (smock är när det är massa tunna resårtrådar sydda i raksöm) Klänningen jag syr är vit/mörkblå-randig, och därför tänkte jag att jag skulle ha vit resårtråd på det vita och svart på det mörkblåa (såklart). Och med den vita tråden gick det skitabra, sen när jag börja sy med den svarta så gick den av hela tiden. Försökte ändra inställningar och allt, trodde ju att jag gjorde fel eftersom jag aldrig sytt smock tidigare (fast jag visste ju att det hade fungerat med den vita tråden). Tydligen rätt PISSIG KVALLE på den svarta. Ska byta ut den mot en ny vit imorgon. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ SVARTA TRÅD!!!


gammal fin bild, hehehihi låtsasstudenten!

Kommentarer
Postat av: G

fitttråd med tre T:n! hoppas det löser sig med en vit sen :D

2010-05-18 @ 21:41:06
URL: http://blackmonday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0