smaskfobi

Jag gillar inte när folk äter banan in public (jag gör det själv - förlåt!). Speciellt inte på bussen. Idag satt det någon bakom mig som gjorde det. Jag kände hur det började lukta så där ni vet som det gör. Och det var jättevarmt på bussen så det luktade typ som om bananatomerna hann ruttna innan de kom till min näsa (eller så åt människan en rutten banan, vågade inte kolla). OCH det smaskade när haon åt. Typ precis i mitt öra. Fick rysningar. MAN BA SLUTA ÄT BANAN I MITT ÖRA!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ralle

samma här, jag hatar när nån äter en banan och stirrar sådär naughty på en och liksom teasar.. skitjobbigt och det händer extremt ofta nu på sommarkanten :(

2010-05-16 @ 02:14:57
Postat av: Magdalena

HAHAHA VADFAN!!!????!?!?!?!??!?!?!!?!?!??!?!



Varför är det så jobbigt då?

2010-05-16 @ 13:03:56
URL: http://magzorb.blogg.se/
Postat av: Ralle

För man vet inte vad man ska göra ju :O:O

2010-05-16 @ 22:49:56
Postat av: Magdalena

Haha "okej"

2010-05-17 @ 13:11:40
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0