tuggummit har tappat smaken

Dagens görsmål: Håller på att sy ett par blå linnebyxor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är jättenervös hela tiden för att klippa fel eller nåt. Och jag fattar knappt beskrivningen. GAAAAAAAAAAAAAAH.

Dagens längtan:
Om exactamente fem arbetsveckor (denna inräknad) är jag friiiiii.

Dagens måsten: Sortera i min garderob och bädda med nya lakan (är lakan verkligen ett samlingsnamn för örngott, påslakan och lakan?)

Dagens goda gärning: Det kommer. Det kommer.

Dagens gosiga grej: Gå upp klockan fem och torka bajs från toaletter. VÄRT.

Äh nu orkar jag inte hitta på något mer. Hejdå.


coola handen jääää

Kommentarer
Postat av: Ralle

haha dagens gosiga grej lät lite äcklig men en dag hittar du en guldpeng bakom toan och blir glad! :D:D:D:D:D:D::DD

2010-05-03 @ 19:54:40
Postat av: gurra

haha!

2010-05-03 @ 21:44:46
URL: http://blackmonday.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Rasmus du är världens bästa peppare (hur fan böjer man det ordet?) <3

2010-05-04 @ 17:42:16
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0