beatbox

Konstig men skoj kväll igår! Min granne felix kom och knackade på och frågade om jag ville med på halloweenfest i en lada en liten bit utanför Lund. Först var jag lite tveksam för att jag var så jäkla trött, men det bidde så att jag följde med till slut. Dock inte utklädd eftersom jag hade typ en halvtimme på mig att fixa till mig. Det var en hel del drag och en hel del folk där. Jag var nykter hela kvällen ****stolt**** haha. Blev lite drygt framåt småtimmarna dock, då en del var lite dräggiga. Vid halv två-snåret kände jag att det var dags att dra hem. Och jag försökte, men det var helt omöjligt att hitta gåendes. Så jag var ute och vandrade ett tag. Men sen gick jag tillbaka till festen för att vänta på att grannen och hans kompisar skulle ta bilen hem. Det luktade lite "mysko" i bilen, men du behöver inte oroa dig mor, hon som körde var nykter! Precis som jag brukar vara när jag kör!!


Kommentarer
Postat av: Mor

Ensam vandrande ute på landsbygden i Skåne !!!Nej du nu får det vara nog !

2010-10-31 @ 16:12:01
Postat av: Kejsaren

Har du körkort?

2010-11-08 @ 01:24:59
Postat av: magdalena

Nej jag har inte körkort ännu :(

2010-11-10 @ 18:51:33
URL: http://magzorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0