bevisa medelvärdessatsen kompis!

Jag är lite glad idag för jag har köpt en kjol! Svart och så är den! *klämma klämma* längtar till någon dag när jag kan ha den på mig.

Precis exakt just nu står min husalv och lagar mat till mig och sig. Blir "lyxiga köttbullar" typ. Jag pluggar fortfarande en hel del matte om dagarna. Ikväll ska jag hem till en tjej i klassen där vi är fyra stycken som ska plugga och äta godis alternativt kakor alternativt bullar. Blir lite mysigare så.

Jag är fett trött. Imorgon tar jag lite sovmorgon. Till åtta kanske? Ledig nu och fram till tentan. Ska ta morgonpromenad varje dag innan jag ska plugga. Så att min hjärna börjar leva.


snabel@ först in såklart, fast det här är längesen nu.......

Kommentarer
Postat av: Carin

Haha, skönt att jag googlar på medelvärdessatsen och kommer till din blogg Mägdie ;) Haha! / din Carin

2010-10-16 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0