Jag hade världens största finne men jag klämde den

Hej kompisar, föräldrar, syskon, bekanta, ovänner och pojkvänNER!

Helgen ja, torsdag till fredag var mor min och hälsade på. Trevligt! Vi åt på Lunds bästa pizzeria.

Fredag var det sen sittning på Helsingkrona med min underbara faddergrupp. Sjukt kul!

Lördag åkte jag med min faddergrupp och en annan faddergrupp från V-sektionen tillsammans med folk från de andra sektionerna till Helsingborg! Buss dit, sen gick vi i parad genom hela staden ner till havet. Där samlades vi runt en ramp som slutade en bit över vattnet. Meningen var att varje sektion skulle ha byggt en flygfarkost som i och med farten från rampen skulle lyckas ta sig över till Helsingör. Ingen lyckades... Blev mest en massa bad. Inte för mig dock, för jag är med i cheerleadinggruppen! När tävlingen var slut gick vi och åt pizza och sen gick vi till en hamnkrog. Därefter turade vi med båt över till Helsingör och tillbaka. På båten var det öl, hamburgare och dans. Inte för mig dock eftersom att jag träffade några killar som ville byta ouverallsdelar med mig. Värt.. Efter båten var det släpp på en nattklubb. Bra drag men jag och Cissi var trötta och åkte hem.

På söndag kom mamma tillbaka och vi gick till min bror och hans familj och åt lunch. Min brorson (5½ år) vann över mig och Rasmus i innebandy. Visserligen bara med 8-3 men ändå! På kvällen köpte jag och Rasmus godis.


FROST från ikea. 20 m torksträcka. Den blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var en trevlig helg !

2010-09-18 @ 14:18:19
Postat av: Mamma

Tomt utan dig HEMMA !!!!!

Men det ser väldigt fint ut på bilderna !

Kramar

2010-09-18 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0