två månader kvar!!!

Här sitter jag och äter gourmetmiddag framför datorn! Euro shoppers vita bönor, tre ostmackor och ett glas vatten. Rasmus är inte hemma så jag får göra precis vad jag vill!! Till exempel äta lyxmiddag framför datorn.

Matten i skolan har kommit till en vändpunkt, vi har insett att vår lärare faktiskt är rätt schysst ändå. Problemet har varit att hon ser vääldigt bitchig ut när man frågar någonting. Men sannolikt är det bara så hon är född, med ett bitchigt svara-på-fråga-ansiktsuttryck. Något annat som vänt på matten är att det är skitsvårt, men det ska vi inte fokusera på!

Efter matten åkte jag Carin och Anna ner till stan och fikade. Jag hade helt seriöst glömt bort hur gott kladdkaka är. Det är ingen som bakar åt mig här :( Sen blev det lite h&m-shopping. Min "partyväska"  duger inte längre eftersom att sångboken inte får plats i den. Nu har jag och Anna likadana svarta halvstora partyväskor. Pinigt. Det var hon som härmade mig.

Min klass är fin. Så ni behöver inte vara oroliga för mig. De tar hand om mig.


bild från nollegasquen

Kommentarer
Postat av: Morsan

Det verkar jätteroligt !!!!!

2010-09-25 @ 11:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0