busy busy

Har fått så himla mycket gjort idag! Bland annat har jag fixat pass (bilden till det blev över förväntan ful, ser ut som att jag bott på gatan hela vintern), gjort slut med swedbank, köpt fräcka skor för nittinie kronor, fört över pengar till Rasmus, bokat biobiljetter, läst tio sidor vägbyggnad och tio sidor geologi, tränat, tvättat håret (märkte på passfotot att det var lite väl kletigt), skola 4 timmar, kanske bestämt mig om vilken mobil jag vill ha, beställt dn-prenumeration, ansökt om SJ resetidsgaranti eller vad det heter (typ kanske att det var igår jag gjorde det men jag vill att den här listan ska bli lång så jag fyller ut den lite).






Nokia X3-02. Elsa har en likadan, det kommer bli så himla gulligt!!!!!!! Hon har vit och jag kanske kommer att ha någon utav dessa färger :))))))))))))

Kommentarer
Postat av: Elsa igen

ÅH! Oh my god, snacka om att det kommer vara veckans samtalsämne när du kommer! Alla kommer märka direkt att vi har matchat !



hehe och snacka om att jag längtar efter att du kommer.. (turning into a magzorb stalker



Men nu ska jag sova. GODNATT!!

2011-03-02 @ 00:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0