tillbaks!

Kul att man är saknad haha! Får be om ursäkt. Twitter stole my attention! Men nu är jag tillbaka här igen. Jag vann inte twittervadet tyvärr. Adam hade en bra taktik så nu är jag skyldig honom en middag grrr.

I måndags hade vi mattetenta, idag hade vi geologitenta och på fredag vägbyggnadstenta. Om mitt liv är kul just nu? Sisådär va. Fredag och lördag kommer bli kul. På fredag har vi klassittning med tema: "Tur att jag pluggar lantmäteri så jag slipper bli ......." Först tänkte jag vara en A:are (arkitekt alltså) och låna Rasmusens sektionskläder. Men dom var för stora så nu ska jag vara inbrottstjuv. Svarta gympadojjor, svarta leggings, svart tajt långärmad och svart mössa (håret instoppat). På lördag jobbar jag pub och sen är det en stor efter-tenta-fest :)))))))))))))




Kommentarer
Postat av: Elza

YEEY!! Magzorb is back in the game WO WO WO ! PUSS PÅ KINDERNA MMAH MMAH MMAH

2011-03-13 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0